nedeľa 25. novembra 2012

Dream come True part.1



,,Čaute všetci doma“. Povedala Mallory keď prišla domov. Ale ako videla tak doma skoro nikto nebol iba jej malá sestra Lizy. Lizy je moja malá sestrička ktorá má len 8 rokov. Mám ju veľmi rada pretože je to ako moja druhá duša síce mi niekedy lezia na nervy ,ale aj tak ju mám veľmi rada. Veď kto by nemal rád svoju  sestričku ,keď má ešte aj rada tak ako ja  One Direction... Hneď keď Mallory  pozdravila všetkých síce nikto nebol doma tak jej malá Lizy skočila do náručia. Vyobjímala som ju  a vybozkávala ma mala som čo robiť aby som ju od seba odlepila. Keď som Lizy konečne pustila tak som ako prvé urobila to že som sa išla pozrieť do chladničky lebo som bola veľmi hladná keď som práve prišla zo školy. Ale ako som videla tak chladnička bola úplne prázdna. Bola som z toho trocha sklamaná ,ale tak zobrala som si kúsok čokoládky a hneď mi bolo lepšie. Keďže som už bola doma tak som si ľahla na gauč k sestričke a oddychovala som hrala som sa s ňou až kým neprišli nakoniec rodičia domov.
Po dvoch až troch hodinách.
Rodičia konečne prišli domov a hneď ako prišli domov mali pre mňa veľmi dobré správy. Keďže už mám 19 rokov tak som rodičov prosila aby ma pustili študovať do Londýna na nejakú univerzitu . Univerzitu som ešte nemala vybratú pretože som ani sama nevedela či ma tam vôbec rodičia pustia. Londýn to bol proste môj vysnívaný sen už asi od 5 triedy. Och keby ma tam tak pustili by som tam možnože strela One Direction pomyslela si Mallory keď ju mama zrazu vytrhla zo zamyslenia... ,,Tak Mallory keď sa už tak blížia tie Vianoce s ockom sme si hovorili že ,keď tak chceš ísť študovať do toho tvojho vysnívaného Londýna kúpili sme ti dve letenky“ povedala Sharon. Jej mama to ani nestihla dopovedala a Mallory výskala už od radosti že ju tam rodičia konečne po tom dlhom čase pustili. Ako keby to bola náhoda že práve na to čo myslela sa jej splnilo behom dvoch sekúnd. Sharon ju začala upokojovať aby ju počúvala lebo to tam také ľahké veru nebude mať. ,, Tak moja malá Mallory zabezpečili sme ti aj internát zaplatili sme ti ho už aj na 3 mesiace aby si si dovtedy stihla aj niečo sama našetriť .Dúfam že ti je úplne jasné že si tej internát budeš musieť platiť sama. Taktiež sme si tam aj zabezpečili prácu. Budeš pracovať v malom obchodíku myslím že to budeš mať hneď za rohom. Dúfam že ti to nevadí. „ povedala Sharon. Nato hneď Mallory povedala ,,bože ďakujem vám“ a začala od radosti plakať...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára