piatok 30. novembra 2012

In love with curly boy part. 3

babušky moje.. viem chvíľu ste si museli počkať na tretiu časť.. :( Dalšia by sa mala objaviť asi v sobotu alebo nedeľu .. uvidím ..



Ráno som sa zobudila na hrčanie Vickiného  budíka. Bolo niečo po 10. Poviem vám moc sa mi stávať nechcelo. Keby som mohla spím do poobedia. Lenže keď Vicky videla, že som hore  musela ma hneď vypočúvať. ( to dievča ma stále otravuje, nie že by mi to vadilo, ale viete ako  človek pri nej nemá svoje súkromie). :D
„Kde si bola tak dlho ?“ opýtala sa.
„Bola som s N“ no hneď mi crnklo do nosa, že by ho určite chcela poznať, a to ho ani ja dokopy nepoznám.
„Proste som si tu našla kamaráta“ povedala som stručne.
„Takže kamaráta hej??“ povedala  „Neboj sa, nič z toho nebude.“ Rýchlo som ju doplnila.
Zrazu mi zazvonil mobil, chvíľku som ho hľadala , ale nakoniec som ho našla pri posteli. Bol to Niall
„Ahoj, dobré ráno“ začal
„Ahoj, čo potrebuješ?“ opýtala som sa na rovinu.
„Mohli by sme sa dnes stretnúť?“ znel naliehavo.
„jasné, prečo nie?. Kde sa stretneme?“
„Pri Greenparku o pol hoďky?“
„Jasné, budem tam“...
Rýchlo som sa obliekla, najedla a mohla vyraziť. Park som nemala až tak ďaleko, takže som si šla ešte rýchlo kúpiť moje obľúbené škoricové latté (zase).
Poobzerala som sa, no nikoho som nevidela. Jedine chlapca, ktorý mal na sebe mikinu, slnečné okuliare a úsmev, ktorý bol venovaný mne. Rýchlo ku mne prišiel, pozdravil ma a povedal mi nech ho nasledujem. Jasné bol to Niall, ale nechápem prečo bol tak naobliekaný keďže bolo veľmi teplo.  
„Ahoj. Viem určite ti je divné prečo som takto oblečený“ no kým mi to dopovedal začali za ním utekať nejaké dievčatá. No on ma rýchlo chytil za ruku, a povedal mi nech bežím .Poslúchla som ho, aj keď som stále nechápala prečo bežíme, a prečo za ním utekajú tie dievčatá. Rýchlo sme sa zašili do nejakej tmavej uličky. Snažila som sa to všetko z neho dostať.
„Niall, prečo za tebou idú tie dievčatá?“ opýtala som sa.
„No vieš Nicole, ja som spevák, spievam z dalšími 4 chlapcami. Počula si niekedy názov One Direction ?“ opýtal sa ma. Jemne som mykla hlavou na znak, že neviem o koho ide.
„No vieš, ako ti určite došlo ja som v tej skupine“. Povedal , no ja som stále nechápala, ako je možné že som ho nikdy nikde nevidela.
„Aha“ povedala som .
„No a to je dôvod prečo som chcela aby sme sa stretli“
„Nechápem“
„No vieš ideme na turné, ktoré bude trvať dva mesiace , a chcem som ti to len povedať, aby si vedela, že prečo sa nebudeme stretávať.“
„Aha no dobre“
To bol všetko, každý sme zase šli svojím smerom... :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára