nedeľa 25. novembra 2012

Dream come True part.2


Hneď nato ako sa dozvedela Malory takúto skvelú správu schmatla svoj iphone a začala vytáčať čísla. Ako prvý kontakt vytočila svojej najlepšej kamarátke Becky. Zvonilo to a zvonilo až na piaty krát to konečne zdvihla. ,, Ahoj ..No húrá konečne si mi to zdvihla“ povedala Malory. ,, Čauky no čo hľadala som svoj mobil ani si nevieš predstaviť aké ťažké je nájsť mobil keď ti furt vyzváňa a vyzváňa  J“ povedala Becky. „Na to hej“ Malory povedala  „ aale tak čo no nevadí vieš čo sa mi dneska stalo asi mi ani neuveríš “ nato hneď Becky povedala „uverím uvidíš“ „no dobre ako myslíš ale prosím ťa neodpadni mi pretože to bude vážne skvelá správa ale ak ťa môžem poprosiť tak si sadni vieš len keby náhodou“ „no dobre tak ako chceš ..už sedím“ „ no dobre tak dneska mi dali rodičia skorší skvelý vianočný darček... „ ani to nestihla dopovedať a Becky jej na to povedala „no dobre hovor ,hovor a ma tu nenapínaj ako niť na šerbli J“ „ och Becky ty si ale trdlo .. no dobre idem k veci tak v tom darčeku sú dve letenky do Londýna a chcela by som ťa poprosiť či by si si tu druhú letenku nezobrala ..“ dopovedala Malory a hneď na to Becky začala ziapať o život vyskakovala od radosti až na plafón až som si musela dať mobil od ucha.. „ dýchaj Becky dýchaj prosím ťa “ vravela jej Malory lebo bola z toho úplne že „paf“ .. „ Malory to myslíš vážne? Ako naozaj by som si mohla zobrať tu druhú letenku? No aj keby som si ju mohla zobrať tak neviem či by ma rodičia pustili..“ „ aale určite ťa pustia lebo rodičia mi niečo také spomínali že sa už bavili s tvojimi rodičmi a že súhlasili či čo ..“ povedala Malory „ to myslíš vážne ako fakt by ma pustili? Waw no tak to sa idem spýtať mamy no dobre tak ja už končím a ešte inač kedy je odlet? Vieš aby som vedela ..“ povedala Becky „ no počkaj kuknem no asi o také dva týždne“ „čože? To tak skoro? No dobre tak už sa teším“ povedala Becky „ takže by si išla so mnou?“ pýtala sa Malory „ no jasné že by som šla s tebou aj na koniec sveta :D no dobre tak ja už vážne musím tak sa maj a nezabudni sa zbaliť J“ povedala Becky. Nestihla som jej ani povedať ahoj a už to zložila. Vážne som bola šťastná keď mi Becky povedala že by tam so mnou šla ale že sa vôbec čudujem veď kto by nešiel na také perfektné miesto ako je Londýn aspoň podľa mňa. Tak keď som už mala vybavenú Becky tak som išla za mojou malou sestričkou Lizy sa s ňou pohrať lebo aj tak som tu už len dva týždne a chcem byť s ňou čo najdlhšie keď budem potom od nej približne 70 km. Vážne neviem koľko km sa nachádza naša Narnia Slovensko od Anglicka.   

2 komentáre: