streda 27. februára 2013

Dream come True part.12


Tak holky mojee dneska vám tu pridám niečo kratšie ako väčšinou býva .. dúfam, že sa vám bude páčiť prosím komentáriky dávajte aby som vedela či sa to oplatí písať.. vopred Ďakujeem :-D

Ráno z pohľadu Mallory:

Ráno som sa prebudila dosť neskoro. Pozrela som sa na hodinky a bolo takmer pol 12. Pozrela som sa na Nialla, ten ešte stále sladko spal. Potichu a hlavne pomaly som vstala z postele, obula som si papučky a potichu som otvorila dvere z izby. Drevená podlaha pod mojimi nohami praskala a ja som sa bála, že Niall sa vzbudí. Prišla som až k schodom a po zábradlí som sa pustila dolu. Hneď nato som išla do kuchyne si niečo spraviť. Vedela som, že určite aj Niall keď sa zobudí, tak bude chcieť niečo pod zub, tak som mu tiež pripravila raňajky. Potom, ako som si niečo spravila, tak som išla za všetkými do obývačky. Ako som aj mohla čakať, tak robili sprostosti. Louis s Harrym si hádzali balónik. Ako som aj mohla čakať, tak ten balónik nebol prázny, ale naplnený vodou. A ako na just som to schytala rovno do tváre. Mala som chuť ich dvoch roztrhať na márne kúsky, ale tak nešlo to, keď som mala plné ruky.
„Och, Harry buď si istý, že keď do raňajkujem, tak neostaneš suchý!!“ mierne som mu pohrozila.
„Hahaha, o tom pochybujem ja sa ti schovám. Ani má nenájdeš.“
„Si si istý?“
„ Jo, som si až moc dobre istý.“ mierne sa uškrnul a kdesi odcupotal.
Christine sedela na gauči s Liamom a pozerali sa na nás dvoch, ako sa tam hádame. Obidvaja sa smiali ako zmyslu zbavený. Mne to zase až také smiešne neprišlo. Neviem asi si mysleli, že som to nemyslela vážne kto vie. Potom ako Harry odišiel som si išla sadnúť k Christine a Liamovi. Pomaly som sa naraňajkovala. Za tú chvíľočku čo som bola s nimi, tak som si nemohla všimnúť, že Harry balil Christine. Nemyslela som si, že Harry bude chcieť Christine, ale tak ak budú spolu, tak im to veľmi prajem. Budú určite spolu veľmi šťastný. Hneď ako som do raňajkovala, tak som išla za Niallom do postele keďže ešte spal.
Vošla som do izby a potichučky som prešla k nemu a dala mu jemnú pusu. On sa trocha zmrvil a hneď otvoril horanovské očičká.
„Dobré ránko Niallko vstávaj už je jedna hodina.“
„Ešte chvíľku. Prosím.“ povedal ospalo.
„Ale hrianky sú čerstvo spravené aj s kakaukom.“ Tak rýchlo sa posadil, že som sa aj zľakla.
„Aha takže keď ti poviem, že vstávaj tak nič, ale keď poviem, že tu máš raňajky, tak hneď vyskočíš?“ povedala som ironicky
„Aale, no ták princezná mojaa, ty dobre vieš, že milujem jedlo.“ krásne sa usmial.
„A to miluješ iba jedlo?“
„Nie, teba milujéém najviac ako to len pôjde.“ pomaličky sa ku mne naklonil a pobozkal ma.
„Aj ja teba milujéém horanko môj.“
Postupne sme si vyznali lásku a ja som sa postavila a išla som zobrať tásku.
„Hmm, vonia to vynikajúco to si robila ty?“ ovoňal to a potom ochutnal.
„Áno zlatko to som robila ja kto iný by to tak asi robil?“
„Tak ja neviem no hocikto. Ale musím povedať, že to je vynikajúce. Si tá najlepšie kuchárka na celom svete.“
„Haha, ďakujem a dobrú chuť.“
Potom sme sa rozprávali dokedy Niall nedojedol a ja som sa iba naňho dívala, ako krásne papá. Keď sa Niall potom najedol, tak som zobrala umyť riad do kuchyne a Niall sa zatiaľ obliekol. V kuchyne boli aj chalani, tak som ich pozdravila. Jedli moje hrianky čo som spravila navyše.
„Dobrú chuť prajem.“
„Ďakujeme“ odpovedali naraz.
„Tak čo chutí vám to?“
„To bola akože otázka? Je to fantastické.“ odpovedal mi Zayn.
„To fakt? Tak teda Ďakujem som rada, že vám to chutí.“ mierne som sa usmiala a išla som sa prezliecť do svojej izby. Hneď ako som prišla do svojej izby tak tom videla Christine s plačom schúlenú v klbku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára