pondelok 21. januára 2013

Dream come True part.9




Prepáčte babky moje, ale tak skoršie to nešlo. Mala som veľa učenia a pod.. Ale tak konečne ste sa dočkali tento týždeň sa budem snažiť vám tu pridávať čo najviac častí.. Prosím napíšte mi komentáriky či sa vám táto časť páčila. Vopred Ďakujem  :D  




Z pohľadu Mallory:
Zatiaľ čo Niall objednával pizzu, tak ja som si zapla televíziu. Ako inak, tak v telke skoro  nič nešlo, a to som si myslela, že anglická televízia je lepšia, ako ta naša. Keďže tam nič nedávali a ja som si chcela pozrieť nejaký romantický film, ale žiadny tam nešiel, tak som si aspoň zapla Simsonovcov. Bol to asi jediný normálny seriál, čo som aj poznala, síce to nebolo nič romantické, ale tak prispôsobila som sa. Potom, čo Niall objednal pizzu, tak si sadol ku mne a objal ma. Hodnú chvíľu sme sa bavili, vtipkovali až kým neprišla Christine a donáška s pizzou. Christine bola veľmi milé dievča myslela som si, že bude taká namyslená a panovačná, ale podobala sa veľmi mne, síce som bola s ňou asi 5 minút, ale tak zapáčilo sa mi to dievča. Zatiaľ, čo som bola v zamyslení o Christine, tak Niall bol vyzdvihnúť pizzu. Všetci sme sa na ňu veľmi tešili, keďže sme boli riadne hladný a to nehovorím o Niallovi tomu až škvŕkalo v bruchu. Všetci sme sa do tej pizzi riadne vrhli. Bolo nám totálne jedno, ako jeme, ale tak hlad je hlad čo vám poviem. Hneď, keď sme dojedli tak asi ani nie za 2 minúty konečne prišli všetci chalani. Bola som v takom strese, keďže som ich nepoznala. Ten pocit, keď niekoho poznáš, ale on teba nie to je asi taký neopísateľný pocit, že to až nejde. Triasli sa mi ruky, búchalo mi srdce o 100 šesť, podlamovali sa mi kolená, v žalúdku som začala dostávať z ničoho nič kŕče. Síce neviem prečo, však ich poznám, tak čo je to so mnou, „hovorila som si.“ O chvíľu sa vo dverách objavil Harry. Bol veľmi milý, veď to by nebol Harry, keby nebol milý. Zoznámili sme sa, a hneď ma začal baliť. Síce v kútiku srdca som bola šťastná, ale tak musela som mu povedať, že Niall ma už pozval na rande, takže aby s tým prestal. Radšej som mu dala návrh, aby išiel za Christine a nech sa s ňou zoznámi. Hneď už aj bežal, keď ju uvidel. Ja s Niallom sme sa tak uškrnuli na seba a hneď v tom prišiel ku mne Louis s Liamom. Príjemne ma privítali. Neskôr, tiež privítali aj Christine. Bože a ja som sa tak bála, že to bude neviem, čo a bolo to v pohode. Potom neskôr ku mne prišiel Zayn, ani neviem prečo tak neskoro či sa ma bál alebo čo, ale to asi bude tým, že sa zarozprával s Christine. Všimla som si, že medzi nimi preskočila taká veľmi malá iskrička. Ale nemyslím si, že budú spolu chodiť veď Zayn má Perrie. Skôr asi bude s Harrym, však uvidím musím sa spýtať nato Christine, čo si o tom myslí, ale to až keď budeme spolu na izbe. Po chvíle sme si všetci sadli na gauč a bolo tam trocha také trápne ticho. Nikto nevedel akú tému ma nahodiť, tak som takú tému nahodila, že až.
„Tak ako vidím tak nikto nemáme čo robiť tak sa poďme zahrať pravdu a odvahu. Čo vy nato? Keďže sa skoro až tak dobre nepoznáme tak by sme sa mohli takto spoznať nie?“ pomyslela som si, že som to ani radšej nemala hovoriť, keď som videla tie otrávené tváre, ale tak čo ako inak sa potom spoznáme, keď nie takto. 
„Však nás to nezabije no nie?“- povedal Niall 
„Konečne aspoň niekto.“ -pomyslela som si. 
Hneď potom sa pridali všetci. Ja som skočila po nejakú fľašu a hra mohla začať. Roztočila som ako prvá. Fľaša sa zastavila pri mne a otázky mi mal dávať Harry. Trocha ma to zaskočilo, ale tak prežila som to. 
„No, tak davaj Harry.“ -mierne som sa naňho usmiala. 
„Dobre, dobre pravda či odvaha?“ 
„Pravda!“ 
„Och, no tak, povedz nám niečo o sebe.“
„No, a čo by ste chceli tak vedieť? Hmm?“ 
„Tak to je jedno, tak nejaké základné informácie.“ 
„Tak okey. No, pochádzam zo Slovenka to je taká malá krajinka v strede Európy. Mám 19 rokov mám aj malú sestričku ktorá sa volá Lizy. Tak to je asi všetko.“ 
„Waaw, Slovenka? By som ani nepovedal skôr mi prídeš na takú Angličanku.“ Zamyslene rozmýšľal. 
„No, vidíš zdanie môže klamať.“ - mierne som sa naňho uškrnula a roztočila som fľašu. 
Fľaša sa zastavila na Christine a Zaynovi. Neboli moc zrovná nadšený, ale tak čo je to hra tak nech to berú normálne. Christine sa ho pýtala. 
„Tak Zayn pravda alebo odvaha?“ 
„Hmmm, tak dám si odvahu, keďže si myslím, že si ju tu nikto nedá.“ 
„Fajn, ako myslíš ale nemysli si, že sa nad tebou zľutujem.“  
 „Však dobre ja už som zažil všetko možné takže si myslím že toto bude maličkosť.“ 
„Tak dobre ako myslíš.“ A hneď sa kdesi rozbehla asi do izby neviem. Prišla asi o 30 sekúnd. 
„Už som tu. Tak Zayn si pripravený?“ –mierne sa naňho zaškrnula a už začala vyťahovať laky na nechty a líčidlá. 
Všetci sme skoro praskli od smiechu, ale Zaynovi do smiechu moc nebolo, keďže takéto niečo vôbec nečakal. 
„Tak ešte raz Zayn si pripravený? Vieš čo radšej neodpovedaj.“
„Wohohooou, tak toto nie, ani náhodou si nedám nalakovať nechty, a ešte ksicht kde som, v cirkuse?“ 
„Ale no tááák Zayn buď chlap.“ – povedali sme všetci naraz. 
„Dobre, dobre ale buď si istá, že toto ti vrátim!!!“ 
„Kľud. Dobre?“ 
Zayn jej radšej ani neodpovedal. Kokos ľudia toto treba odfotiť. Všetci sme sa až šúľali po zemi, ako Zayna z machľovala. Ja som pekne krásne odfotila Zayna asi 100-krát. Však keby aj niekto iný fotil tak určite si spraví toľko fotiek. Zayn sa mi dal pekne krásne odfotiť a hneď bežal si to umyť. 
„Tak ideme pokračovať?“ – opýtala som sa ich.
Ale ako som sa tak dívala tak asi už nie. Liam povedal za všetkých, že asi už nie lebo, že sú unavený z koncertu. Mne to v podstate ani nejako nevadilo. Tak po hre sme sa každý už vydali svojou cestou. Ja som išla do izby aj s Christine. Niall, Harry a Liam ostali ešte asi nejakú tu dobu v obývačke. Zayn asi bol pravdepodobne stále v kúpeľni a odličoval sa. No a Louis išiel do svojej izby a telefonoval cez skype s Danielle.

4 komentáre:

  1. Hezké :-) Zajímavá ffka, je to něco jiného než obvykle čtu... Jen nevím, proč zrovna Louis šel skypovat s Danielle...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :D .. no tak to sa dozvieš v ďalšej časti :D .. nemôžem to tu prezradiť :D :D

      Odstrániť
  2. Já si to myslela, že za tím něco bude. Nějaké překvapení pro Liama ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš :D .. noo až také prekvapenie to nebolo však prečítaj si ďalšiu časť :D :D

      Odstrániť