nedeľa 2. decembra 2012

In love with curly boy part.4

Táákže .. tu máte dalšiu časť.. poprosím kometáriky a tak .. ak by bolo možné.. :) dalšiaa časť bude asi v utorok.. Enjoy it



* za dva mesiace*

Za dva mesiace   sa toho udialo celkom veľa. Škola sa mi vymkla spod kontroly, takže ma vyrazili. Bolo mi to celkom ľúto, pretože to bol vždy môj sen. No nakoniec som si našla prácu, a pracujem ako čašníčka v Gold Star ( to som si vymyslela ):D  . Je to celkom drahá reštaurácia, takže som si už našla malý bytík.
S Niallom som si ani nepísala ani nič. Nechcela som sa mu vtierať. :D Akurát keď som bola  zabratá do svojich myšlienok, začal mi zvoniť mobil. Ani som sa nepozerala kto volá , rovno som to zdvihla.
„Prosím“ povedala som
„Ahoj , Nicole to som ja Niall nešla by si von?“ opýtal sa.
„Júúú, to už ste prišli domov?“ „Jasné, ale ešte stále si mi neodpovedala“ „jasné kde sa stretneme?“ „No tak mohli by sme sa stretnúť pri Nando´s “ „ muhaháá no dobre tak za 20 minút?“ „Dobre“
Pomaly som sa obliekla, jemne sa namaľovala, nechcem predsa vyzerať zle, no a mohla som odísť.

„Ahoj“ počula som známy hlas
„Ahoj“ povedala som
„Nešla by si k nám domov, chalani chcú vidieť  akú kamarátku som si to našiel“ povedal a usmial sa
„Jasné, prečo nie“
Pomaly sme sa blížili k ním ,keď mi Niall povedal, že všetci sú trošku “šibnutý“, takže sa mám pripraviť na sprosté otázky.
Keď sme vošli dnu, vyzeralo to tam veľmi pekne. Hneď pri chodbe bola veľká kuchyňa s veľkým stolom a 6 stoličkami. Na ľavo bola krásna obývačka s veľkou sedačkou na ktorej by sa zmestilo aj 15 osôb. Pred nami stáli krásne mramorové schody.
„Ahoj, ja som Louis “ povedal.   „Ahoj, ja som Nicole“ povedala som a milo som sa  usmievala.
Zrazu zo schodov sa valili 2 chlapci. Jeden bol hnedovlasý , a druhý čiernovlasý.
 „Ahoj. Ja som Liam“ povedal ten s hnedými vlasmi. „Ahoj, ja som Nicole“ povedala som a zase sa milo usmiala.
„Ja som Zayn“ povedal ten chlapec s čiernymi vlasmi. „Nicole“ povedala som.
„Kde je Harry ?“ opýtal sa Niall.
„ Je vo svojej izbe, volá so svojou mamou „ povedal Louis.
„Aha dobre“ povedal Niall „ nejdeme sa najesť?“ dokončil, a zbadala som mu iskričky v očiach.
„Prečo nie?“ povedal Liam .
Nato ako mi Niall  povedal , že sú blázniví, boli úplne v pohode, teda zatiaľ.
„Ale koho nám sem čerti nesú ?“ povedal Zayn. Bol to niaky kučeravá chlapec. Keď sa na mňa žiarivo usmial skoro som spadla na kolená , našťastie som sa  držala stoličky takže nikto nič nezbadal.  
„Ahoj, ja som Harry“ povedal s úsmevom .  „Ja som Nicole“ povedala som a úsmev mu opätovala.
Pomaly sme sa presunuli von na terasu a tam sa rozprávali,  a opekali  si marshmallow. Chalani sú veľmi zábavní . Vraveli mi príbehy s ich koncertov. Bolo to veľmi zábavné. Chalani spievali a Niall hral na gitare. Bolo niečo po 23.00 a tak som povedala, že by som už mal ísť, aj keď som zajtra mala prísť až na 12- stu do roboty.
„No chlapci, ja už asi pôjdem“ „Ale nie ešte nechoď“  povedal Niall
„Ale ja už vážne musím“ povedala som im a zberala sa na odchod.
„No dobre, ale nabudúce zase prídeš“ povedal Harry, vôbec som nečakala, že by niečo také povedal. Hrialo ma to srdci. J
„Jasné rada“ povedala som.
„Zavolám ti taxík?“ povedal Liam „Nie  netreba, rada sa prejdem peši“
„No dobre, a mohol by som ťa aspoň odprevadiť?“ opýtal sa Harry , „jasné budem rada“ povedala som si . „ No neviem, ak na tom trváš“ usmiala  som sa „ Jasné inak by som sa nepýtal“ povedal a chalani sa na seba usmievali, nechápala som prečo .
Cestou ani jeden z nás nič nepovedal, každý bol zabraný do svojich myšlienok.
„No dobre, tak ďakujem, že si ma prišiel “odkopnúť“ “povedala som mu .Chcela som vojsť dnu keď v tom...





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára