utorok 25. decembra 2012

In love with curly boy part. 6


Ako som sľúbila máte ju tu , no už vám NIKDY nebudem sľubovať kedy pridám dalšie časti... zase sa budem ospravedlňovať jak chorá :D  Ja viem mala som pridávať 3- krát do týždňa, nechcem sa sťažovať, ale moja fantázia akosi vyprchá. Takže sa prosím nehnevajte, ak by sa stalo, že budem pridávať raz za dva týždne. A keď už sme pri tom viem, že ste na ňu museli čakať asi 3 týždne a je taká suchá, ale to robí asi to počasie :-* 


„Ahoj mama, a dvojčatá“ usmiala som sa, a zahučala do webky.
„Ahoj dcérenka“ .. „Kedy prídeš domov, kedy budeš mať voľno v škole?“ Áno moja mama, ešte nevie o tom, že ma vyhodili.
„No vieš mami, ja.. Ja už nie som na Imperiálke“
„Čožééé, kedy ťa vyhodili ?“
„Bolo to asi pred mesiacom“
„Áha.. A kedy si mi to akože chcela povedať ?“
„Ja, no ja ani neviem, bála som sa, že keď ti to poviem budeš chcieť, aby som sa vrátila domov, ale dobre vieš, že ja som sem nechcela len do školy, chcela som vidieť na vlastné oči , to o  čom mi otec hovoril, kým ešte žil“
„No dobre teda, ale dobre vieš, že ja nie som taká, nikdy by som ťa do ničoho netlačila, a kde vlastne teraz robíš ?“
„Pracujem ako čašníčka v lepšej reštaurácií, takže sa nemusíš báť, že som na mizine“ „ Nerozprávajme len o mne, ako sa máte vy ?“  rýchlo som zahovorila J
„Celkom dobre, ale už nám veľmi chýbaš“ dokončila  Sia
„Ale dievčatá nerobte mi to ešte ťažšie“  „No čo v škole Kate, stále máš samé jednotky?“
„To vieš, že hej, a Sia stále samé dvojky “ začala sa vysmievať Kate Siu.
„Hej nezačínaj!, a j dvojky sú dobré “ zahučala Sia na celý byt.
„ Kľuď, prečo som začala s touto témou, povie mi niekto ?“
„No čo Nik, našla si si tam nejaké ho princa na bielom koni?“   opýtala sa mama
„Bože mami, to vieš že nie, veď som tu len necelý  polrok“
„No a čo, dobre vieš , že láska je slepá“  usmiala sa mama, a ja spolu s ňou.
„ Počkaj Nik, niekto zvoní, to bude asi Teresa s práce “
„Dobre teda, no čo dievčatá, máte niečo nové ?“
„Ja nie“ povedala Sia „ale tento šprt vedľa, by ti mohol vyprávať“
„A čo také máš Kate?“  Kate drgla do Sie  a cela sčervenala
„no našla si „takého priateľa“ ? zasmiala som sa, ako môže niekto mať „takého priateľa“ 10 rokoch?
„čože?, ako sa volá, nieje to ten Peter, z vedľajšej triedy?“
„Ako si vedela?“
 „To vieš  Kate, tomu sa hovorí inštinkt“
„Nicole, prišla Teresa , a my ideme na večeru, takže sa maj krásne, a nezabudni si na nás spomenúť,  zase až o polroka “ povedala mama a hodila ma mňa pohľad zúrivého psa
„Neboj sa, môžeš sa spoľahnúť“ povedala som, a zaklapla notebook.
   
Takto niako si predsavujem  Nicole, ja viem toto dievča sa objavilo už na viacerých blogoch,no čo . Ale, keďže mne sa moja fantázia rýchlo mení, možno v dalšej časti uvídite zase iné dievča :-* 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára