piatok 7. decembra 2012

In love with curly boy part. 5


*V ten večer, z Harryho pohľadu*
„Volal som s mamou, tak ako každý piatok. Keď už sme sa nemali o čom rozprávať, rozhodol som sa ukončiť hovor a ísť dole, keďže som vedel, že dnes má prísť tá Niallova kamarátka.“
„Ale koho nám sem čerti nesú ?“ povedal Zayn. „Hahahá veľmi vtipné“ pomyslel som si . Zrazu som zbadal tú dievčinu. Bola naozaj krásna. Mala krásne hnedé vlasy po lakte, a modré oči.
„Ahoj, ja som Harry“ povedal som, a jemne sa na ňu usmial  . „Ja som Nicole“ povedala a usmiala sa na mňa. Bola zlatá. J
Spoločne sme sa najedli, a potom sme vyšli von na terasu, kde sme si opekali Marshmallow , rozprávali sa a spievali si. Keď Nicole povedala, že už musí odísť, vedel som, že toto bude moja príležitosť, aby som ju išiel zaviesť domov, a potom ju niekde pozval. Bolo mi jedno, že chalani sa budú na mňa pozerať ako na blázna. Proste Nicole bola niečím zvláštna. Neviem či to bolo tým, že to nebola jedna s tých otravných fanúšičok, ktoré chcelo podpis a fotečku spolu s nami...
„No dobre, ale nabudúce zase prídeš“ povedal som Nicole. Jemne sa usmiala a povedala „Jasné rada.“
„No dobre, a mohol by som ťa aspoň odprevadiť?“ povedal som tomu 1 a pol metra „vysokému“ dievčaťu. . „ No neviem, ak na tom trváš“ povedala. Bože keby som na tom netrval určite by som sa nepýtal.
Cestou k nej sme obaja mlčali, a každý sme boli zabraný do svojich myšlienok.
„No dobre, tak ďakujem, že si ma prišiel “odkopnúť“ “ povedala mi, a už chcela ísť do vnútra, keď som ju potiahol späť... Jemne sa usmiala.
„Dáš mi tvoje číslo?“ opýtal som sa jej.
„Jasné, daj mi tvoj mobil“ ..
„Ďakujem“ vysúkal som so seba...

„No dobe, tak ďakujem, že si ma prišiel “odkopnúť“ “povedala som mu .Chcela som vojsť dnu keď v tom ma potiahol späť . Jemne som sa usmiala, keďže to isté spravil  aj  Niall.
*Z Nicoleinho pohľadu*
„Dáš mi tvoje číslo?“ opýtal sa ma.
„Jasné, daj mi tvoj mobil“ . Vybral mobil s vačku, a podal mi ho. Rýchlo som mu napísala číslo, a on mne.
„Ďakujem“ povedal, a išiel späť domov.. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára