pondelok 10. decembra 2012

Dream come True part.5


Po 5 minútach neskôr z pohľadu Mallory:
Boli sme obidve riadne hladné takže to čo som všetko kúpila sme zjedli asi za necelú minútu. Becky išla ešte kúpiť nejaké sladkosti lebo bola stále hladná. Ja som zatiaľ ostala doma a išla som si pozrieť izby. Keď som vyšla hore som bola riadne šokovaná, že je tam až 7 izieb. Keďže som videla, že jedny dvere boli otvorené a to boli hneď tie prvé, vošla som tam aj s mojimi kuframi a videla som, že tam má aj Becky veci tak som si tie kufre dala k nej keďže sú tam dve postele. Bola to celkom útulná izbička. Ani som si ju poriadne nestihla pozrieť a hneď Becky ziapala na mňa, že už je tu a aby som okamžite prišla dole, že niekto prišiel. Rozmýšľala som, že kto tak mohol kunám prísť, ale nič ma v tej chvíli nenapadalo. Zrazu, keď som uvidela nejakú blonďavú hlavu pomyslela som si, že to  môže byť Niall Horan z One Direction, ale veď čo by tu on robil my furt nedopínalo až, keď sa na mňa otočil a ja som videla ako sa na mňa pozrel skoro som odpadla nemohla som vôbec tomu uveriť, že je to on. Ešte, že som sa držala zábradlia inak by som už bola dávno na zemi. Pozrela som na Becky, že čo tu môže robiť ale ona nič. Bola iba zamyslená a pozerala do blba. Ani sa jej nečudujem určite bola z toho všetkého šokovaná. „Ahojte ja som Niall Horan z One Direction“ a jemne sa na nás dve usmial. „Ahoj“ obi dve sme povedali naraz. Ja som sa ho hneď opýtala. „Čo tu robíš?“ On odpovedal. „No čo asi veď tu predsa bývam čo by som tu asi tak robil.“ Ja som sa len pozerala naňho, že či to čo hovorí je vôbec pravda ale asi bola, keďže sa hneď vybral do chladničky. Išla som za ním a poveď mu smutnú správu, že chladnička je prázdna. Ani som mu to nestihla povedať a už bol nasraný, keď videl, že je chladnička totálne prázdna. Ale ku podivu nebol nejaký prekvapený tak som  prišla k nemu a povedala som mu, že Becky kúpila pár sladkostí tak, že si môže dať. On sa len na mňa pozrel, že čo chcem od neho ale rýchlo pochopil, keď som povedala niečo o jedle. Tak sa na mňa milo usmial a opýtal sa. „Ako sa voláš?“ „ Mallory teší ma“ jemne som sa naňho usmiala. Hneď som sa ho opýtala. „Do ktorej izby si môžeme dať veci?“ „ Ťažko povedať keďže neviem prečo ste tu.“ „ Ako to že nevieš? Veď predsa tu máme my dve bývať a nám bolo jasne povedané, že už nikto iný by tu nemal bývať tak prečo si tu ty?“ „Čože? Tak to ste asi potom na zlej adrese. Ja tu bývam už asi 3 roky. Ale možno že ste tu dobre pretože Louis my niečo spomínal, že tu bude niekto bývať či čo tak to ste asi vy nie?“ „ No asi hej.“ Jemne som sa pousmiala. „Tak je dobre veď počkajte na Louisa on by mal prísť asi za nejakých 10 minút-20minút.“ „Okey.“ Išla som si sadnúť do obývačky a pustila som si telku. Becky hneď za mnou prišla a sadla si ku mne. Na nič sme sa nepýtali keďže sme boli obidve prekvapené. A ja najviac pretože som nemohla uveriť tomu že som sa rozprávala s Niallom. Hneď mi Becky hovorila niečo v tom zmysle, že tu už nechce byť či čo. Nechápala som ju pretože som bola zaujatá niečím úplne iným. Nechala som to tak a povedala som jej, že nech mi to povie neskôr. Ona len povedal okey a pozerali sme ďalej telku. Hneď prišiel k nám Niall a oznámil nám dobrú správu, že sme na dobrej adrese. Ja som sa ho hneď opýtala, že ako to vie? „ Pred chvíľou som telefonoval s Louisom.“ „Jáj tak dobre takže si môžeme veci nechať v tej prvej izbe ak by vám to neprekážalo?“ „ No, jasné že môžete veď aj tá prvá izba bola určená pre vás.“ Jemne nás ešte privítal a bežal hore do svojej izby. Ja som tam začala vrieskať ale potichu aby ma nikto nepočul. Becky sa na mňa pozerala ako na blázna. Neviem čo jej bolo ani prečo sa so mnou netešila ako iné dni, keď videla jedného člena z nich. Proste som to nemohla len tak nechať. Tak som išla za ňou sa spýtať, že čo sa to s ňou deje, keď vôbec sa so mnou neteší a tak. Išla som teda k nej objala som ju a opýtala sa jej, že čo my to teda chcela povedať keď som ju od ignorovala.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára