sobota 1. decembra 2012

Dream come True part.3


Tak baby konečne ste sa odo mňa dočkali aj 3 časti ... Dúfam že sa vám bude páčiť prosím napíšte mi  komentáre ako sa vám páčila :) ..

O dva týždne neskôr:

Z pohľadu Mallory:
Bože môj toto balenie má raz zabije. Lizy nevieš kde je môj obľúbený šál neviem ho nájsť. Júj tak to veru neviem skús sa spýtať mamini. Schmatla som mobil a okamžite som začala vytáčať mame. Ahoj mamy nevieš kde je môj obľúbený šál? Zlatko to naozaj netuším skús sa pozrieť do mojej skrine možnože tam bude zapatrošený, keď som si ho požičiavala. Tak dobre pozriem sa. Dobre tak bež a dúfam, že si už zbalená lebo už za chvíľu som doma. Áno mamy už som len hľadám ten šál. Tak dobre čakaj ma už pred domom vieš ,že ešte musíme vyzdvihnúť Becky a prosím ťa nachystaj aj Lizy pôjde snami vás odprevadiť. Áno viem mamy a neboj sa nachystám pa. Zložila som telefón a išla som hľadať ten šál ako som sa išla pozrieť do skrine tak hneď vypadol bola som taká šťastná ,že ho konečne mám nemusela som sa tam aspoň kutrať. Dobre takže topánky, tričká, rifle mám mobil, peniaze, to nesmie predsa chýbať ďalej kozmetika myslím že už všetko mám. Tak už iba zapnúť ten obrovský kufor. Pomyslela si Mallory ale ako sa tak dívala tak nejako jej to nešlo, až nakoniec jej prišla na pomoc Lizy sadla si na kufor a hneď ho zapli. Ďakujem za pomoc Lizy bez teba by som to ani nezapla. Neni začo. Usmiala sa na mňa ako to len ona vedela nikto iný sa tak nevie usmievať ako ona. Lizy má proste jedinečný dar na vyškieranie sa. Tak dobre, keď sme už zapli ten obrovský kufor idem ťa nachystať. Rýchlo som ju oblieka, učesala nebolo s ňou toľko práce, keď sa už vie aj sama obliekať. Mne to síce trvalo trocha dlhšie ale tak mali sme ešte čas. Lizy obleč si bundičku lebo vonku je celkom chladno. Dobre, poslúchla mňa a už stála aj obutá pred dverami. Poď Mally nestihneš to lietadlo. Kričala na mňa.  Dobre, dobre už idem ale veď tu ešte nie je mama tak sa nemusíme ponáhľať. Tak, keď som konečne dostala ten ťažký kufor pred dom, zavolala som Becky či už je aspoň nachystaná, lebo keby nebola tak nemám ani tušáka ako by sme stíhali to lietadlo keďže nám to letí asi tak o 2 hodiny. Mama tu ešte nie je kde môže toľko trčať veď my vravela že už bude za chvíľu doma. Pomyslela som si a začala som z môjho iphonu vytáčať Becky.
Z pohľadu Becky:
Bože práve som prišla z mesta a za 4 hodiny mi letí lietadlo. Ako sa len stihnem zbaliť to by ma vážne zaujímalo. Ako tak rozmýšľam ani sa mi tam moc nechce letieť bože neviem čo mám povedať  Mally aby som ju nezranila a vôbec aby to pre ňu nebol šok. No nechám to tak pôjdem tam a uvidím ak sa mi tam bude páčiť tak tam ostanem ale ak nie tak odídem. Ale čo táram pôjdem tam aj keby neviem čo sa stalo. Radšej by som sa mala ísť baliť lebo to vážne nestihnem.
Z pohľadu Becky o 2 hodiny neskôr:
No konečne som sa už zbalila mohla by som už aj čakať  na Mallory pred domom. Pomyslela som si. Hneď nato ako som si to pomyslela mi volala Mallory či už som aspoň zbalená a čakám ju pred domov. Odpovedala som jej nato tak že áno Mally už som zbalená a aj nachystaná len sa pôjdem rozlúčiť ešte z rodičmi a budem ťa už čakať pred domom. Tak fajn pa. Hneď nato som sa bola rozlúčiť s rodičmi bolo to veľmi dlhé lúčenie. Ani som si to neuvedomovala ako dlho som sa s nimi lúčila asi nejakú pol hodinu. Ale tak čo môžete čakať veď budem od nich ďaleko a tak skoro sa s nimi neuvidím. Za tú pol hodinu prišla už konečne pre mňa Mally. Naskočila som do auto a už som len kývala s auta rodičom. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára